reklama

Odišiel si...:((

Pre môjho anjelika, ktorého mi Pánbožko vzal... :´(( Vždy Ťa budem milovať...:(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Odišiel si...,láska moja,nenávratne do neba,nechal ma tu dole samu...Ako mám ďalej dýchať bez Teba?Nedokážem...,pod nohami stratila som zem,slzy po tvári sa lámu...Bez Teba ďalej nevládzem.Viem si hore,už máš krídla,môžeš lietať rýchlo, viem...,tam sa ti už nič zlé nestane.Už ti nikdy nepoviem:"Ľúbim Ťa...",ty nedáš mi ruku do dlane...Odišiel si,láska moja,ako anjel do neba...Ľúbim Ťa...,môj život by som vymenila za Teba...:´((

Lucia Lauková

Lucia Lauková

Bloger 
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko, čím v živote prejdeme nás formuje, a tak už teraz viem, že zajtra budem iná ako dnes:) dúfam, že lepšia... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu