reklama

Nevyslovená...

"Buď trpezlivý. Porozumenie nech Ťa vždy sprevádza, keď skúmaš, čo ju bolí. Život je veľké krásne umenie. Nemáme ešte pre ten odbor školy." Ján Kostra

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Nekonečne veľa slov,

ktoré Ti už nikdy nepoviem.

Nemôžem,

hoci veľmi by som chcela...

okolo Teba točila sa

pre mňa Zem...

Žiaľ,

už Ti to nepoviem...

ako sme si boli súdení

na život...,

no smrť nám nečakane

vošla do scény,

predčasne...

Nik z nás na tom už nič nezmení...

Život občas

len tak vyhasne...

Ukryjem ich aspoň do básne.

Nekonečne veľa slov,

ktoré Ti už nikdy nepoviem...

ako Ťa ľúbim,

ako už dávno nežijem...

Spolu s Tebou sa mi zatvorili oči...

je to už len čakanie,

kedy život skončí...

Viem...,

nechcel by si počuť tieto slová,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

moje náreky...

„nehovor tak", vravel by si

„nebuď smutná..."

Povedz, prečo zomiera sa naveky?!

Nekonečne veľa slov,

čo blúdia a strácajú sa

do ticha, bez adresy...

Kiežby si mi odpovedal,

keď na nebo hľadím

a pýtam sa Ťa: „Kde si...?"

Lucia Lauková

Lucia Lauková

Bloger 
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko, čím v živote prejdeme nás formuje, a tak už teraz viem, že zajtra budem iná ako dnes:) dúfam, že lepšia... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu