reklama

Prišiel si...

"Láska je výzva, ktorú nám Boh ustavične opakuje, možno preto, aby nás povzbudil vzdorovať osudu..." Ján Pavol II.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Prišiel si...

ako blesk z modrého neba,

po čase...

čo zmenil mňa i teba.

Bezbranne...

blúdila som sama,

zmierená...,

že neprídu už rána

po nociach.

A zrazu stojíš tu,

to najjasnejšie svetlo v mojich tmách...

Prišiel si...

ako nádej v čase,

keď všetko navôkol

bolo pre mňa pasé...

Učíš dušu lietať,

bez strachu, že raz spadne,

hoci sa tak dlho

trepotala na dne....

Prišiel si...

ako anjel z neba,

už viac nie sme sami...

máš mňa a ja mám teba...:)

Lucia Lauková

Lucia Lauková

Bloger 
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko, čím v živote prejdeme nás formuje, a tak už teraz viem, že zajtra budem iná ako dnes:) dúfam, že lepšia... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu